اس ام اس های عاشقانه سری دوم
کلوپ !! زندگی - ازدواج - زناشویی !!
تاريخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, | نویسنده : حسین

 

گذشته که حالم را گرفته است !
آینده که حالی برای رسیدنش ندارم !
و حال هم حالم را به هم میزند ! چه زندگی شیرینی…!
 
.
 
.
 
.
 
دیگرنمیگویم”گشتم نبود،نگرد نیست”.بگذارید صادقانه بگویم.”بود اما مال من نبود”. شمابگردید…شایدمال شماباشد!
 
.
 
.
 
.
 
غمناک ترین ترانه ی دلم بهانه دیدن توست توبگوبادل بیقرارم چه کنم ؟
 
.
 
.
 
.
 
گفتی مابه درد هم نمیخوریم،اماهرگز نمیدانستی من تورابرای دردهایم نمیخواستم
 
.
 
.
 
.
 
نه مهربانی تو را میخواهم ، و نه دلسوزی های تو را
نمیبخشم آن قلب بی وفای تو را
بگذار در حال خودم باشم
به تنهایی بیشتر از تو ، نیاز دارم
پس بگذار با تنهایی تنها باشم
در خلوت خویش با غمها باشم
نمیخواهم دوباره بازیچه دست این و آن باشم
 
.
 
.
 
.
 
سرگذشتمان چنین بود ما به دنیا آمدیم دنیا به ما نیامد…
 
.
 
.
 
.
 
وقتی تنهاییم،دنبال دوست میگردیم،پیداش که کردیم،دنبال عیب هایش میگردیم،وقتی از دستش دادیم ،در تنهایی دنبال خاطراتش میگردیم…
مراقب قلب ها باشیم، هیچ چیز اسان تر از قلب نمیشکند.
 
.
 
.
 
.
 
هر بار که می خواهم به سمتت بیایم، یادم می افتد که دلتنگی بهانه خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست …!
 
 
 
 
.
 
.
 
.
 
تو باش نه به این خاطر در این دنیای بزرگ تنها نباشم تو باش تا در دنیای بزرگ تنهایم تنهاترین باشی
 
.
 
.
 
.
 
جای پاهایت بر دل برفی من مانده،به حرمتت بهار دلم همچنان زمستانیست. . .
 
.
 
.
 
.
 
همه ی اشکانم برای تو بود،عشقت برایم خالی از لطف نبود،درست است مرا از خود بی خود کردی،ولی تنهایی را به من هدیه کردی
 
.
 
.
 
.
 
میروم . . .
تا خانه ها و کوچه ها. . .
جای پای تورا. . .
به خاطر بسپارند. . !
 
.
 
.
 
.
 
بهم گفت یه آرزو دارم برام دعا کن.
چه شبها که اشک ریختم و برایش دعا کردم.
اما حیف که نمیدونستم آرزویش جدایى از من بود…
 
.
 
.
 
.
 
من کوه شده ام و دیگر
به هیچ کس نمیرسم…
 
.
 
.
 
.
 
خواستم با یکی درد دل کنم..!.. اول ازش پرسیدم سیگار داری ..!؟ گفت می خوای بکشی …!؟ گفتم نه .. تو بکش تا طاقت حرفامو داشته باشی...
 
 
هیچ انتظاری ازکسی ندارم، و این نشان دهنده قدرت من نیست! مسئله ، خستگی از اعتمادهای شکسته است . . .
 
 
 
 
 
لباس هایم که تنگ می شد
می بخشیدم به این و آن
ولی دل تنگم را ، حالا
چه کسی می خواهد !؟
 
 
 
 
از دست زمان تیر باید بخوری،دائم غم ناگزیر باید بخوری، ۱۰۰ مرتبه گفتم عاشقی کار تو نیست، بچه تو هنوز شیر باید بخوری!
 
 
 
انگشتم را نخ بسته ام تا به یاد آورم فراموشت کرده ام !
 
 
 
 
 
وقتی که دیگران گفتند او تو را به خاطرخودت نمی خواهد رویم را برگرداندم افسوس که باورشان نکردم و حالا آنها رویشان را برمیگردانند

 . . .
 
 
 
 
پشت چراغ قرمرپسرک با چشمانی معصوم ودستانی کوچک گفت:چسب زخم نمیخواهید؟ پنج تا صدتومن، آهی کشیدم و با خود گفتم تمام چسب زخمهایت را هم که بخرم نه زخمهای من خوب میشودنه زخمهای تو
 
 
 
 
 
 
 
 
آنکه میرود،نمیداند
اما آنکه بدرقه میکند میداند کاسه ی آب معجزه نمیکند . . .
 
 
 
 
 
 
 
هروقت کم می اورم میگوییم اصلا مهم نیست ؛ اما تو که میدانی نبودنت چقدر برایم مهم است !
 
 
 
 
بعضیا برای اینکه، ظاهرشونو حفظ کنن ،باطنشونو نابود می کنن . . .
 
 
 
 
گرسنه ام گذاشتی تا حریصم کنی اما ندانستی یک عاشق گرسنه بی تحمل که شود به هر آغوشی چنگ میزند . . .!
 
 
 
 
تو به احساست بیاموز نفس نکشد!
هوای دل ها آلـوده است . . .
 
 
 
 
خوشحالم که ساعتها را جلو کشیده اند . حالا یک ساعت کمتر از همیشه نیستی !
بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی / به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی
دلم پر از گلایه ها ، تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ی مکن
.
.
.
دلم درد میکند ، انگار خام بودند خیالهایی که به خوردم داده بودی
.
 
                                                                             .
                                 کاش نامت را با خط بریل مینوشتند ، صدا کردنت کافی نیست
 
شکوه اسم تو را باید لمس کرد !
.
.
.
آدم بدون دوست ، چون کتاب بدون جلد است !
.
.
.
سفری به دور دنیاست ، وقتی دستانم تا انتها ، رویت را نوازش می کنند
.
.
.
انسانهای خوب همانند گلهای قالیند
نه انتظار باران را دارند و نه دلهره ی چیده شدن ، دائمی اند !
.
.
.
چه فرقی دارد ، شهر ما خانه ی ما باشد یا نباشد ؟
وقتی تو نه در شهر ما هستی و نه در خانه !
.
.
.
دلم برایت تنگ شده است
چه از طول ، چه از عرض و چه از ارتفاع
می دانم تقصیر تو نیست ، قطعا تقصیر اشکال هندسی ست
.
.
.
دلی دارم ز جنس سنگ و شیشه / چنان مهرت به جانم کرده ریشه
که در شش گوشه ی قلبم نوشته / عزیزم ، دوستت دارم همیشه
.
.
.
هربار که کودکانه دست کسی را می گرفتم ، گم میشدم
حالا آنقدر که در من هراس گرفتن دستی است ، اضطراب گم شدن نیست !
.
.
.
دیشب دونه دونه به ستاره ها سر زدم اما هیچکدوم تو نبودی
اما وقتی به آخرین ستاره رسیدم، آروم بهم گفت:
اون خوده ماهه تو هنوز دنبال ستاره ای؟؟
.
.
.
بخوای نخوای دوست دارم، بیایی نیایی منتظرم
بگی نگی دق میکنم اگه تو تنهام بذاری
.
.
.
میگن عاشقا، عشقشونو خوشگل می بینن،
ایندفعه که دیدمت خیلی خوشگل شده بودی،
نمیدونم تو هر دفعه خوشگلتر میشی یا من عاشق تر
.
.
.
میدونی فرق تو با اشکام چیه؟
اشک من بخاطر تو زود میاد ولی تو به خاطر اشک من دیر میایی
.
.
.
فکر نکنی وقتی ازت دورم یعنی فراموشت کردم
نه فقط دارم بهت فرصت میدم دلت برام تنگ بشه
.
.
.
آرزو دارم فقط یکبار سرت را روی سینه ام بگذاری

تا طپش نامنظم قلبم را احساس کنی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








قالب

گرافيک

دانلود

ميهن بلاگ

بلاگفا

بلاگ ريز

فتوشاپ

تالار

psd

PS